fredag 3 december 2010

Vinterpass med Cola

Hejsan hoppsan!

Kom precis in efter ett härligt 45 min pass med Cola. Vi tränade på att leka med boll och sedan lossa på komando, vilket han blir bättre och bättre på för varje gång. Sedan tränade vi jättemycket på att jag gav Cola olika komandon, som tillexempel sitt och ligg. Sedan försökte jag att distrahera han på olika sätt och vis. Hoppade upp och ner, sprang fram och tillbaka, sparkade på olika saker och så vidare. Han skötte sig jättebra! Det var bara några få gånger som han ville vara med & leka ;-)

Ser mycket fram emot att se Cola utvecklas tillsammans med mig och jag hoppas att vi kommer bli ett bra team framöver. :-) Cola är den mest underbara och vackra individ som finns!

/ Fanny och Cola

3 kommentarer:

  1. Vad kul att allt funkar så bra med er Fanny! Vi är jätte stlta över er två och vilket team ni två är! Kanoooooooooooon!
    Kram Tuija

    SvaraRadera
  2. Super! Nu ska vi se till att matcha fram er samtidigt som vi andra ger oss ut på banan med våra C-barn. Jag stöttar er till max, kommer alltid att göra det!
    Nu kör vi så det ryker Fanny, så ingen hinner se var vi tar vägen ;)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Det känns verkligen bra att veta att jag har så mycket proffsigt folk runt omkring mig som gärna hjälper till! :)

    SvaraRadera